2012/03/06

Ny "budväska" i svart canvas från eBay...

Nu så här efter post-julinköpen så får jag vara litet mer försiktig med mina inköp, måste hålla litet hårdare i kontanterna.

Ändå blev det ett nytt inköp nu i dagarna då jag har haft ett stort behov av en axelväska. Jag har saknat nåt mer robust i väskväg för vardagsbruk, då jag skramlar omkring med allt för mycket i fickorna till och från jobbet.

Jag hade några krav på hur väskan skulle vara, och det var att den skulle vara i canvas, ha många fack för att ha ordning på grejerna och vara lagom rymlig för att få rum med en del när det behövs. Jag hade tänk mig en i khaki eller armegrönt, men när jag såg den här svarta litet slitna varianten som inte är så vanligt i canvas mixat med läderdetaljer, så visste jag på en gång att det var en sån jag var ute efter.

Väskan hittade jag på eBay, och den kostade runt 320:- och nu går jag i väntans tider att få den levererad, det är bara att hoppas att den lever upp till mina förväntningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar