2012/03/28

Väskan från eBay är hemma - Väldigt nöjd med köpet...

Idag fick jag hem väskan som jag köpte på eBay, och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med vad jag fick. Lite slitet bruks / retroutseende i svart canvas med skinndetaljer, och flera fack och fickor som håller ordning på prylarna. Kvalitetsmässigt är den OK, och kommer förmodligen att hålla i många år (annars får jag väl besöka min lokala "cobbler").
Tidigare har jag haft en nylonväska (nödlösning) som inte gjorde någon människa glad, och som jag undvek att använda trots att behovet fanns. Den senaste tiden har jag därför gått omkring med det mesta av mina attiraljer och prylar i fickorna, något som är opraktiskt, osnyggt för klädprofilen och som sliter på kläderna inifrån. Vissa saker var jag dessutom tvungen att lämna hemma, då det helt inte fanns plats för att ta dom med.

Vid inköpet valde jag mellan en väska i skinn eller canvas (de enda godtagbara alternativen), och canvas vann som ett skönare vår / sommaralternativ. Skinnväskinköpet får vänta till hösten, men jag har redan börjat kolla några olika modeller.

PS, Jag glömde att nämna priset som slutade på totalt 315:- kronor, ett utomordentligt bra pris med tanke på vad jag fick för pengarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar