2014/03/03

Vill ha!!! Objekt på eBay som får mig att sukta...

Vissa personer tycker om att botanisera runt på Hemnet och titta på hus och lägenheter till salu och jag tillhör dom till en viss grad, men har delvis tappat intresset då det mesta som läggs upp till försäljning är vulgokitchigt renoverat, fantasilöst och intetsägande.


Då är det bättre att titta efter grejor och prylar på eBay, där det mesta man kan sukta efter finns uppe till försäljning. I helgen ägnade jag några timmar åt just detta, och här följer en del av de saker jag hittade och som jag gärna skulle vara med och bjuda på om plånboken bara hade varit litet tjockare. Håll till godo, kanske finns det något som även andra kan vara intresserade av.

1933 Buick Series 50

1954 Lemania Tg195 SS Svenska Flygvapnet Chronograph

1941 Indian 741

Ralph Lauren Brown Corduroy Hunting Jacket

Tutima Glashütte Fliegerchronograph WKII Urofa Cal. 59

1950 Chevrolet Pickup 3100

1970's Croton Two Register Chronograph Cal. Lemania

1949 Indian Scout 249

Bucherer (Heuer) Monza

Vintage Woolrich Wool PlaidCoat



Chronographe Suisse 40s 18K Pink Gold Two Registers Chronograph

Vintage Dry Duck Rocky Mountain Jacket

Hamilton Piping Rock Chronograph Manual Cal. Lemania 1873

1941 Chevy Truck

Hanhart Eindrücker Fliegerchronograph WKII Cal. 40

Post O'alls Engineer's Jacket

Superius Chronograph cal. Lemania 1270

1946 Chevy Short Bed Truck

Vintage 1939-1945 Doxa Laco WWII

Vintage Willis & Geiger Corduroy Hunting Coat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar